onsdag 18. mai 2011

Oppsummering av våren 2011.

Når er vi snart ferdige med faget trykk&foto, og vi skal skrive et innlegg om hvordan vi syntes året har gått og litt om hva vi har lært.


FOTO:
Faget har vert veldig kjekt og utrolig spennende, jeg føler at jeg har lært masse om både kameraets innstillinger og om fotografiets komposisjon. Noe som jeg kommer til og bruke mye av i fremtiden ikke bare i foto men også i andre aktiviteter som maling der det er viktig og tenke på komposisjon. I tillegg til og lære om dette har vi også lært mye om redigering i Photoshop, om Layout, hvordan lage en animasjon om masse annet som du kan lese mer om i tidligere innlegg.


BLOGGING:
Bloggen har blitt brukt som en måte og levere, og vise hva vi har lært og gjort. Blogging er en helt ny opplevelse for meg, dette er noe jeg aldri har gjort tidligere og kommer nokk ikke til og fortsette med heller.  Selv om jeg har syntes det har vert helt greit til det formålet vi har brukt det til.


ARBEIDSMETODER:
Måten vi har arbeidet på et at vi først har hatt litt teori, for og så gå og prøve det ut. Dette er den arbeidsmetoden jeg liker best og lærer mest av. Ved hjelp av denne arbeidsmetoden fikk vi hele tiden prøve ut hva vi gjennomgikk i teorien slik at det ble letter å huske det til senere anledninger. Personlig vet jeg at jeg ihvertfall huske omtrent alt vi har lært i delen foto. Og kommer til og brukt for omtrent alt ved senere anledninger.




Vann: med lang lukketid for og på bevegelse inn i bildet. Fotoet er tatt på Bokn. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar